a new week, and new leggings!

      
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej muminbarn!
idag har det varit väldigt fint väder ute, så på rasten satt jag, fanzzii & flugan ute och lyssnade på MCR idag igen. man kan inte få nog av de alltså! direkt på morgonen kom en liten författare (som faktiskt var väldigt kort) till vår "lilla" klass och snacka om sina böcker typ. slutade lyssna efter en kvart >.<
sen idag hade jag också på mig mina nya leggings som jag köpte i fredags. väääääääldigt fina är de. leopardmönstrade fast i svart och grått. massor med coolt (Y)

sen upptäckte jag & fazzii att vi fick besöksrekord igår! ohlalala, måste firas; med en awsome bild på flugan och fanzzii. de är massa söta, så titta  & njut 8>

& ni skulle bara vååga mobba flugans fina min, om ni gör det ändå bjussar jag fanzzii på er. och hon är inte rolig när hon är sur kan jag lova 8D nu ska jag dra rätt åt mumindalen! :C

Kommentarer
Postat av: K A R O L I N A

AAAAHHHHH! FRIDA! jag ser cp ut på bilden ;/

2010-04-20 @ 21:41:30
URL: http://kaaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0