blommor ;>


shobidoo
här sitter jag och äter typ kladdkaka? som den tjockis jag är. den är meegagod :D heheh fast synd att det inte är en muffin ;< muffins är bara såååååå mkt godare. håller ni inte med mig? (:

förlåt för att jag har varit som bortblåst hela långa dan, förstår om ni har saknat mig. har varit hos mig pojkvän hela dan, det visste ni inte va? att jag hade en pojkvän huh? ;> mehehhe men det har jag, minsann. förvånande med sant. vi satt o titta färdigt på typ harrypotter, megabra, o sen kolla vi på ghostbustern,  whahahha så fula de är :C

idag hade jag på mig typ nya leggings igen. fanzzii goes randiga tights, frillans goes blommiga tight. det är så det ska vara 8D

nu ska jag fortsätta skriva på min lilla deckare utan namn, mehehhe igen? typ kommer ingenstans alls. jätteläskigt, man får bara se samma sak hela tiden. men nu har jag kommit på att morbrorn ska vara the gilty one iaf (y) någonstans har jag kommit iallafall. hej nangiala :C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0