campingplats med lägereld!

             
SHOO :] idag hade vi so-redovisning i skolan, det tyckte varken jag eller frillan
var kul ;< fast jag är inte säger på om frillan hann redovisa idag? meheheh..
men iaf, sen när vi hade lunchrast och satt på trappan och solade så kommer
plötsligt en kille i vår klass bärandes på ett stort träd. vi blev väldigt förvånade ;o
de bestämde sig för att bygga en liten campingplats framför dörrarna till ingången.
så de bar dit trädet och satte framför dörren, sen hämtade de en stor bänk
och satte framför den andra dörren, och till sist byggde de även en liten lägereld
av tegelstenar som jag inte har en aning om var de hittade någonstans.
efter det var alla väldigt nöjda och satte sig på sin bänk och solade.
sedare kom de på att de byggt campingplatsen i skuggan ;/
vår lärare blev väldigt förvånad när han fick se det fina konstverket.

nu ska jag plugga lite engelska tror jag, och sen gå ut med vovven.
HA DET BRA OCH ÄT MYCKET MUFFINS! HEJDÅ ♥
Här får ni ett fint citat från Gustav!

Gustav, hur många gånger har du slagit någon?

Gustav
: Jag skulle nog säga ungefär fem gånger. Mestadels Bill när han blir så
överaktiv igen och inte kan sitta still, eller när han retar gallfeber på mig.
Bill: Du har aldrig slagit mig!
Gustav: Inte ännu, men i mina tankar har jag sparkat arslet av dig minst fem gånger.

Kommentarer
Postat av: catta

hahah ;P gustavs sistet var ju bra ;P

redovisningen var faktiskt lite rolig ;P

2010-04-12 @ 19:53:35
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0