detta är en rubrik!

           
shoo, jag vet att ni har saknat mig ;]
idag har jag varit in the stable och ridit en crisbig häst som heter crisby ♥
vi red ut i skogen i det fiina vädret och alla hästarna var helt crazy, vi red 12
stycken samtidigt x>

jag har fortfarande inte köpt konfaklänning, drar på det -.-
det enklaste borde väl att ta samma som den jag har i grön och köpa en vit också.
sen var jag så sjukt töntig när jag provade vita klänningar i affären.
när jag stod där framför spegeln i provrummet med den vita klänningen på mig höll
jag på att börja böla. jag vet att det låter sjukt, men det är liksom inte JAG, jag ska
inte ha vita små söta klänningar på mig. jag fick lust att gå ut och rulla mig i leran
med den, eller kleta målarfärg på den så att den blev färgglad.
och jag är faktiskt seriös när jag skriver nu, kanske har abstinens mot vitt? 8>
aja, snart kan jag iaf börja använda dom här. hatar att frysa om benen, det är
därför jag inte han använt dom än :]


nu ska jag äta chokladbollar som syster jag gjort ^^
ha det bäst och ät mycket muffins :D ♥

Kommentarer
Postat av: mästerkocken 11 ;)))) igen...

haha, kollaar lite långt bak, jag vet. ^^



haha, fanny, sikka problem du har :O Snälla, gå ut och rulla dig i lera med den precis innan ! ;D haha



snugga! Du har inte använt dem ännu.. -.- Använd dem imorgon! :D



haha, chokladbollar.. hmm.. det får mig att tänka på något. hahaha xD Mästerkockarna härja! (h)

2010-04-27 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0