en hoppade elefant 8D


hejsan svejsan i muffinskogen :D
idag vart det  måndag, som de flesta säkert redan har märkt. vår klass är en aning galen, min & fanzzii's. på rasten då idag, var det en kille i vår klass som plötsligt satte på någon konstig musik. som typ gick om och om igen. så gick vi dit för att kolla, o får se denna video xd liite vi dog då alltså. sen är ju min humor sämst också 8D

sen när vi hade so, alltså precis innan, JAG FICK VG+ BTW!!! så kände jag för att göra såna där jäättenormala skutt rakt upp i luften. så gjorde jag då det, och amanda skratta så hon höll på att dö :C då blev jag lessen och bad henne spela sin. så här får ni mitt lilla skutt 8> 
nu ska jag fortsätta skriva på min lilla deckare ;< shobidoo ;pPpppPPp

Kommentarer
Postat av: gissa! :D det börjar på 1...

jag kan inte kolla på dem, för att jag typ inte accepterat någon vännerförfrågan grejsimojs.. :S -.-



haha, Älva är stolt filmare (y)

2010-04-27 @ 09:21:44
Postat av: samma som förra gången :))))))

jag fick ingen muffins... ;o

2010-04-27 @ 09:22:39
Postat av: Gissa... ledtråd: det börjar på 1 och slutar på... 1 :D

haha, nu kunde jag se (y) 8D 8D



haha, jag står och pratar hela tiden x) jag älskar fantisen. Min nya favoritsida: fanten.se (y) ;)



haha, sikket hopp xD

2010-04-27 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0