fallet om den böjda gaffeln... :o

                   
shobidoo :D hann inte skriva klart igår, eftersom jag hade massa läxor.
så jag lägger in det nu istället:

idag dampade mat tanten på oss när vi stod i kön. en kille i vår klass som
stod lite längre fram hade precis böjt en gaffel så att den såg ut som en krok, sedan
hade han lagt tillbaka den i besticklådan. sen när vi kom fram så tog älva upp
den och gav den till mig, hon tyckte att jag skulle ha den och äta med. men det ville
inte jag, så jag la tillbaka den i lådan just som mat tanten stod där och fyllde på
bestick. när hon såg det kollade hon upp på mig med svarta ögon.
"VAD ÄR DETTA?!?! DU FÅR AAABSOLUT INTE GÖRA SÅDÄR!". då sa jag att älva hade
gett den till mig och att den sett ut så när vi tagit den.
"NEJ DET GJORDE DEN INTE!!" "JAG VET ATT NÅGON AV ER HAR GJORT DET!".
och så började hon skälla lite på älva också. flugan skrattade så mycket att hon vände
sig med ryggen mot henne och höll tallriken för munnen och då började jag också
gapskratta. "SNART FÅR NI ÄTA MED HÄNDERNA!" sa hon och gick.
då gick hon istället fram till vår lärare och började skälla lite på honom också,
och gav honom gaffeln.
senare i klassrummet så åker gaffeln fram igen, och vi får lite mer skäll av
läraren istället. alla satt där inne och gapskrattade.
ASSÅ HERREGUD, DET ÄR BARA EN GAFFEL! BIG DEAL LIKSOM, VI GÅR I ÅTTAN xP
vår skola är lite weird ibland.

idag höll även jag och emma i idrottslektionen för klassen. det ingår i typ "ledarskap"
och man får betyg i det. jag och emma hade yoga! :D
alla killarna bara; faan, inte yoga! jävla skit! och sånt. och sen efter gympan
så sa dom att det var mycket roligare än en vanlig lektion.
vad var det vi sa? :> vi fick iaf mvg- och blev glada och hoppade som
små grodor tillbaka till omklädningsrummet!
nu ska jag plugga franska. och glöm inte - je suis hyper cool! :D

Kommentarer
Postat av: 11

hahaha, shit sikken damp hon fick alltså! O.o



hade inte förvånat mig om hon typ gjorde så att de hade ett möte om den gaffeln. Och jag höll typ på att börja gapskratta när jag såg alla som skrattade så jag var tvungen att vända mig om, fatta vilken damp hhon hade fått om jag hade börjat skratta... O.o



och bara så att du vet... jag är en hund! :D:D

2010-04-24 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0