flugan gästbloggar ;>

tjena tjena alla ;> jag är då frillan och fanzziis kompis karolina (alias flugan). jag går i samma klass som de och brukar då och då fastna på en bild som de lägger in (a) och jag är bara lite bättre än frillan och fanzzii för jag är 15 och de är bara 14 än så länge, haha 8)

heheh aaaaa, kommer inte på något att skriva men kan berätta lite om mig själv (a) jag har en egen häst som heter Rydens Theo och det tar upp det mesta av min lediga tid. men jag spelar också valthorn i en orkester och håller på att konfimera mig, SOM ÄR NÄSTA LÖRDAG! hoppas inte fanzzii och frillan glömmer bort det ;< då blir jag ledsen! annars så går även mycket av min lediga tid att leta converse, göra läxor, lyssna på My Chemical Romance och äta muffins. hoppas ni har en övertrevlig dag och läser min blogg: http://kaaroliinas.blogg.se/


this is moooooiiiii 8D

shobidooo hälsningar från flugan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0