flumisdag (y)


hejsan svejsan i bananskogen 8D
det var sjukans roligt på novalund! jisses vad vi flumma rundor där inne, prova lila glasögonen, tog mongokort på oss själva, sprang iväg och lekte kurragömma lol & typ en miljon andra saker. grymt roligt. meheheh och jag var jättebusig och köpte en massa kläder, varav en mintgrön t-shirt ;o coolt  tkr jag. sen köpte jag också ett par vita jeans, ett armband och ett halsbandshänge ;> det var väl allt typ. + att vi var väldigt stolta över oss själva för att vi vågade åka tag aallldeeeeles ensamma ;o vääldigt modigt  o häftigt (y) för att kolla fler bilder, så får ni skriva in amandas lilla blogg i fältet som kallas sökfält där uppe typ, eller så trycker ni här 8> jag rekommenderar att trycka på här mehehhehe . o visstia, JAG HITTADE KONFAKLÄNNING. på bilden längst ner ser ni den minsann (a)
den första tröjan kmr från ginatricot lol var på rea o kostade 49:- mehhe . andra tröjan kom osså från gina, var på rea o kostade 49:- den också, samma sak med den tredje tröjan ;d  men sen blev det skiftning, klänningen kommer från bikbok o kosta 299kr wow. armbandet kom från lindex o på prislappen stod det typ 60 kr? men sen var det 50% rea o sen halva priset på rean lol ;o så den kosta bara 20 spänn tillsist, yäy :D jeansen kom också från gina förresten o kostade 99 spänn. sen kom halsbandshänget från typ sisters o kosta 49 kr. så nu vet ni allt :D
nu ska jag ut & vandra typ lol med pappa i skogen. hejsan svejsan lingonplätt :C



en sista sak bara innan jag överger er, idag vart det besöksrekord, igen!!! mahahaa detta är sjukt, men bra. många som gillar vår blogg, svårt o låta bli? x) shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0