första april tjugohundratio, eller 1 april ;o

                     
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
idag var det 1 april. då är det meningen att man ska lura folk. och det gjorde jag, bara för att jag är såååå lömsk & cool. jag skrev ett sms som såg ut såhär: jag ska sluta på badmintonen :l , till alla i min grupp på träningen. höhöhöh o alla utom en gick på det. de ba ; neeeeeeeeeeeej, sluuuta inte , vaaaaaaarför? heehhehe kände mig väldigt önskad där ett tag.
sen skrev jag på bdb, som förövrigt är en väääääääääääldigt cool sida, att jag hade fått allergiska reaktioner och att vi inte kunde ha kvar vår katt smilla, som fortfarande bara är en liten kattunge. hhihihihihi de va roligt, alla gick på det tills min onskefulla lilla kompis kom och sa att det var ett aprilskämt. inte snälla :C då blev jag såååååååååååhäääääääääääär lessen ;o

men nu är jag glad igen, vet inte varför... och jag vill ha tokiohotel konsert! blöööööööööö

nu ska jag läsa min fina bok, som heter  min förlorade oskuld. roligt namn (y. såhär ser den ut efetrsom alla var så intresserad 8D

här ser ni också en del av mitt grymt coola headset, diggar det starkt alltså. i de dunkar alltid TH musik på högsta volym. loooooooooooooove ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0