frillan visar sig! ohlala

       
hejsan hoppsan i blåbärs skogen.
här sitter jag & äter röda vindruvor och är sur för att kanal 3 på vår tv dampar. ville se the mentalist, mycket häftigt program deja! men de blev inge med det, så istället sitter jag här, tar mongo kort på mig själv, pluggar franska och som sagt äter vindruvor. det är väl min kväll de. jo jusste, hif spelar superderby idag mot mff (Y) sist jag kollade ledde de med 2-1. hif alltså. låter bra tycker jag :D

heheh här kmr lite fina foton på mig 8D titta & njut tycker jag ;>


nu ska jag fortsätta äta vindruvor bara för att de är massa goda 8> shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0