heemkunskap

                   
hajhaj, har egentligen inget vettigt att skriva, men eftersom jag inte bloggat
sen påskafton så kände jag mig lite tvungen 8>
idag har jag iaf haft hemkunskap med en lärare som ser ut som en
stor sork med glasögon. hon skulle iväg på någon sak klockan halv ett
så vi stressade jättemycket för att bli klara med allt. sys lyckades spilla
kaffe över hela sin tröja och jag brände mina bacon :'<
sen när vi äntligen skulle äta så var allt vi hade gjort JÄTTEÄCKLIGT, men vi
vågade inte säga det högt för då skulle hon tro att vi var dåliga på att laga mat :<
så vi slängde allt när hon inte såg och låtsades att det var jäättegott och
att vi ätit upp allt!
när hon sen gick klockan halv ett så var det två och en halv timme tills bussen skulle
hämta oss och köra tillbaka oss till vår skola. så hon lämnade oss i klassrummet och
sa att vi skulle läsa i hk-boken i två och en halv timme -.-
men det sket alla i så vi gick ut ist.
Där ute började alla kasta rulltårta på varandra som vi bakat, eftersom den såklart
också hade blivit misslyckad. Och sen pallade vi inte vänta längre och tog en annan
buss in till stan.
orkar inte skriva mer nu, är trött och ska sova :] hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0