hejdå cykel ;<


heeeeeeeeeej!
kom nyss hem från en cykeltur till viken tsm med max, adam & catta. i viken var vi på en liten gudstjänst i 45 minuter. sen fick vi cykla hela vägen hem igen. motvind också :l men visst var vi duktiga? hehe de är typ 7 km dit, o precis innan catta o jag skulle dra t max, hade jag varit en tur till pålsjö också och hälsat på min farmor, som är uppe i himlen. hon hälsa 8>
så nu har jag gått hela 9 ggr ;o sicken liten religiös människa jag är minsann. konfirmerar sig nån liten typ som läser vår blogg? ;>

btw ikväll är det wipeout på kanal 5. sjuukt roligt program. sitter och skrattar som den skatan jag när folk tabbar sig o så. mehehhe som sagt jag är vääldigt ond 8D

imorgon är det sovmorgon också, då ska jag ligga i sängen o skratta rått åt alla små barn som börjar tidigare än mig. mowhahahhha :D vilket liv jag har >.< shobidoo ♥


Kommentarer
Postat av: catta

frida du är en liten ond människa! ;)

haha , jag har gått en gång mer än dig! ;P

Vi var riktigt duktiga igår ;D

wipeout äger!

2010-04-26 @ 09:45:41
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0