historien om hålet i leggingsen ;o


hallåsan svejsan som jag säger häär på bloggen (y) idag har det varit en galen dag tycker jag. men innan jag säger nåågot annat, måste jag bara sääga grattis till flugan som fyllde hela 15år igår! glömde skriva det då. massor med grattis till henne 8D

okej nu kan jag fortsätta. idag har det som sagt varit en galen dag, fast inte så galen om man tänker efter. dagen började med att jag hade leggings på mig, första gången jag använde de. jag skulle typ dra upp de lite bara & så plopp så åkte handen igenom så nu är där ett stort hål ;o lite jag skämdes resten av dan. heheh fast jag har ett par leggings som jag har tagit sönder, men just de här ville jag ha hela. men icke ;<

hehe & jag vet att  mina ben sen jäääättefeta ut på bilden 8> riktigt så tjocka är de faktiskt inte.
jaao o sen resten av dan hände de väl nt så mkt.. höhö, blev målad på händerna på bilden och sen fick jag ett tuggummi av calle efter att jag först lovat att skjutsa honom hem på cykeln imon. mehehhee får se om jag tarr cykel imon x) sån ond. detta är typ dagens outfit: eller nåt. ;o

mehöhöhööh & mobba inte mina ben >.< ser tjockis ut på bilden, menmen.
min favvo tjockiströja från ellos.se
den coola t-shirten m munnen & hjärtögonen är från h&m
rosa långt hypercoolt linne från gina tricot, blä
typ randiga? leggings från åhlens O.o

de va väl typ allt. nu ska jag plugga svenska, engelska, matte & allt va det heter >.< blö på det. men puss och hej på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0