ibland får jag hjärnsläpp när jag ska skriva rubrik!

              
SHOOO :D
nu sitter jag här ock skriver på min deckare, som inte blir en deckare ;<
men det skiter jag i för den äger iallafall! sådeså!
till skillnad från frillan så hade jag inte en aning om hur det gick med
fotbollen och allt det där. om det inte vore för att alla gick och snackade om
det hade jag inte haft en aning om att det var match igår. tss.. jag är ingen
sportmänniska och fotboll är nog det jag är minst intresserad av,
sparka på en boll liksom? 8> höhöh.
idag höll jag ett tal i tre minuter om en mattematiker som heter (håll i er nu!)
Gottfried Wilhelm von Leibniz! :] det gick ju sådär,
jag fattade inte ens själv vad jag pratade om, strålande! :D
imorgon ska vi ha hemkunskap hela dagen igen, om hon inte är sjuk som
hon var förra gången ;> och om hon säger att vi ska göra äggröra och bacon
igen så slår jag ner henne, jag lovar!
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhha ;P

bra rubrik ;P

2010-04-23 @ 19:56:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0