mehehhe


meheehe typ hej? 8> idag & igår var det roligt i min och fanzzii's lilla skola. igår skulle fanzzii egentligen åkt iväg på hemkunskap på typ dalhem? men den lilla råttan var sjuk igen lol, så de fick typ va i skolan. när vi typ skulle tagit promenad mitt på dan eller nåt, var jag, fanzzii, catta, amanda, flugan & emma lite busiga och sket i att promenera. fast vi gick iaf, vi promenixade till hemköp o 3T och köpte tuggummi. sen gick vi till en lekpark och cyklade på¨typ döda cyklar som fanns där. massor med skoj! sen skulle flugan åka på en rutschkana som typ var äcklig men de ville inte hon så jag fick hjälpa henne lite. fanzzii spelade in två små filmer, men vet inte var de tog vägen ;o de flög väl iväg eller nåt 8D hehhe nu hittade jag de (y)

Kommentarer
Postat av: catta

filmerna dyker nog upp här eller på fannys blogg snart ;P

2010-04-23 @ 19:57:55
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0