musik à la frillan

             
Shasha nagellackskids 8>
precis som fanzzii sa blev tjejkvällen mycket lyckad. när vi var ute och gick började jag frysa sjukt mkt, så för att bli varm började jag springa runt rondellen, sprang som en liten söt kyckling, eller höna eller whatever. det tyckte de andra var vääldigt roligt, så de skratta som små skator och då blev jag mycket ledsen :< när vi sen hitta en hel kråka som var död blev alla jätterädda förutom jag & catta som vill visa oss väldigt modiga och gick fram och peta på kråkan med en pinne. läskigt var det, påminn mig om att aldrig göra om de! ;o

och idag har jag varit ute hela dagen, försökte leka utomhuskid. vääldigt roligt, ni måste prova det! och eftersom jag är massor med seg har jag nu kommit på att good charlotte är ett bra band. men nu vet jag det iaf 8D så här får ni en fin låt, bara för att jag är så snäll. shobidoo ♥

Kommentarer
Postat av: catta

frida du e knäpp ;P

haha det var scary när jag trodde den låg på en pinne och jag skulle ta bort den och så vara det skatans ben. öhhhhh. jag ryser!

hahaah ;P vi hade skoj och alla var lite cp som fanny sa.

ja frida bandet är väldigt väldigt väldigt bra ;P

- men nu e jag sugen på en muffins

2010-04-10 @ 19:22:31
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: catta

och ännu en muffins för de är så goda på er blogg ;P hhaha jag har bäst humor

2010-04-10 @ 19:23:06
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: sofie ♥

Sv; Tack! :D

2010-04-10 @ 22:56:17
URL: http://sofiekauliitz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0