pip piip

              
Tjaaa! Precis som frillan skrev så är det första april idag, och det firade jag på sämsta tänkbara sätt.
Var nämligen på begravning idag. Jag har aldrig gillat begravningar, för det första är
det alltid så sorgligt och jag blir på dåligt humör. För det andra är man tvungen
att ha helt svarta kläder på sig, inte ens ett litet färgglatt halsband fick jag ha
på mig. HEEMSKT :((  Hatar verkligen att bara ha svart på mig, blir bara på
ännu sämre humör då. Men iaf, efter begravningen åt vi lunch på nån restaurang,
och sedan åkte vi och tömde hennes lägenhet. Så jag har varit borta hela dagen,
och inte hunnit med att busa alls :<<< Jag blev helt panikslagen och sprang och
hällde salt i pappas kaffe i smyg. Det var det enda jag lyckades åstadkomma idag.
Jag som älskar att busa med folk :(( Aja, finns inte så mycket att göra åt det.
Nu ska jag gå och lägga mig, för jag gick upp jättetidigt i morse (halv 9, hemskt :o)
Men jag slänger in ett gulligt klipp för att göra inlägget lite roligare :)) hejdåå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0