roolig idrottslektion 8>

            
hihallå banankids!
idag har det varit skola, som alltid >.< heheheh måste bara berätta att på idrotten gjorde vi världens konstigaste grej. det var två lag, på varsin sida. så hade man två koner på varje sida så de bildade ett "mål". alltså det var ganska brett emellan de. sen satte man på sig ögonbindlar, ni vet sånna man sover med ;> Så hade vi sån boll med en typ plinga i. eller sån typ bjällra. & man såg ingenting! heheh så började det ena laget att rulla bollen i riktning mot det andra laget, och när det andra laget hörde den komma skulle man typ lägga sig ner och stoppa bollen. som sagt man såg ingenting, man fick lyssna efter bollen. hahahah man såg nooog rätt rolig ut där man låg och ba, var är ni haalllåå? heheh roligt, men inte jobbigt. Denna gången på idrotten hade jag ännu en awsome handduk. denna gång var det nallepuh (y) jag är så jäkla cool alltså, helt sjukt! hehe.. Sen när jag, fanzzii & våran lilla kompis flugan, även kallas karolina, satt på trappan och sola på rasten & spelade MCR kom flugan med världens konstigaste kommentar, jag citerar:
" är det inte varmt för naglarna när man har svart nagellack?"  HAAHAHHAHAH som vi dog då alltså, så sjukt bra kommentar (Y) great job därja barr. nu ska jag iväg på träning ;>
puss&kram skumbanana ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0