tur till novalund imon! yäy på de


heheh typ tjabba tjena hallå 8>
ville bara berätta att jag ska sova nu typ, fast klockan bara är 11 lol. vilken tönt jag är. "nu äre dags för freeeeeeedagsmyyyyyyyyyyys" o allt ju. bad ;< anledningen är för att jag ska upp 7 imon lol, jag kommer dö. ska ta bussen 9.13 in till stan och sen tåget till lund och sen typ 5an upp till nova där jag, catta & amanda ska göra centret osäkert. typ de roligaste som finns? ska leta konfaklänning också, och måste bara tillägga att fanzzii är sur för att man måste ha vit klänning, hon tycker vit är väldigt tråkigt. hon föredrar limegrön o sånt (y) men de gillas!

meheh så typ gonatt? 8D

langar in två bild från igår tror jag det var (:
bästa konto yäy.


flugans svarta converse, fanzzii's typ neonrosa converse ? och mina coola blåa kawasaki. bara för att jag är udda :D

btw måste bara tillägga att flugan vill gästblogga här nån dag, så var beredda på att hon kmr dyka upp nån gång. kan vara bra att vara förberedd när det gäller flugan vetni ;>

Kommentarer
Postat av: catta

du har inte converse FRIDA!

du har cavasaki ;p

2010-04-24 @ 18:54:18
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: 11

haha, fannys coola naglar (y)

2010-04-24 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0