två snabba cash

       
hejsan svejsan i lingonskogen (: precis som fanzzii sa så åkte jag en snabbis till månen. mkt trevligt var det där minsann. nu ska jag ut & gå med katten,  hon är så feg så hon vågar inte gå själv. tills dess att jag kommer in igen får ni två bilder, för att ni inte ska sakna mig för massa mycket (a) den första bilden är mina & fanzzii's armband från konserten, ni vet de som lyste. massa coola är de. andra bilden är på lilla mig när jag lekte fotograf i en sång spegel som finns på gatan för att man ska se hur man backar typ. hur grymt som helst! puss&kram i äppelskogen


Kommentarer
Postat av: nella

Hej!

Har du, eller vet du någon, som har erfarenhet av Naturdiet? Tänkte börja med det, men vill inte tro på folk som skriver på dv. internetsajter att de har gått ner 18kg på två veckor osv.. Vill prata med någon som man vet är en vanlig person, och inte någon försäljare av något slag. Hoppas du förstår vad jag menar, haha :)

2010-04-19 @ 10:31:40
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: catta

frida, posar ;P

2010-04-19 @ 17:33:31
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0