lysande skoor :D

                    
hej å hå :D
igår fick jag äntligen hem mina converse som jag beställt för tre veckor sen.
där jag beställde dem fanns det ingen bild på hur färgen såg ut,
så jag var jäättespänd när jag öppnade kartongen! sen blev jag jätteglad,
för de var precis rätt färg som jag ville ha :]]
det riktigt lyser om mina fötter när jag går! så när jag kom till skolan
så tittade ALLA på mina fötter. alla småbarn som kommer hoppandes på rasten
stannade liksom upp och glodde på dem såhär O_O inne i matsalen var det t.o.m
folk som lutade sig ut från sina stolar för att se vad det var som bländade dem!
och där gick jag stolt och spatserade och nynnade på "gyllene skor".
när jag kom hem åt jag ben & jerry glassen som jag köpte igår, "Phish food".
den var väldigt god och det ligger liksom små fiskar i den! OOOH :o:o

idag har även jag, frillan och flugan haft "band tröjor dag"! så jag hade min
otroligt fina tokio hotel t-shirt som jag köpte på konserten.
jag gjorde en liten tabbe och tog en storlek L, eftersom deras tröjor alltid
brukar vara jättesmå annars. sen höll jag upp den framför mig och märkte
att den såg ut som en klänning 8> det ser ut som att jag snott en av toms tröjor :]

nu ska jag fortsätta äta min spagetti och sen plugga lite franska tror jag (;
hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

hehehheeh jag tog rätt storlek :D <3

2010-04-13 @ 19:56:04
URL: http://barafriidas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0