ska man skriva nåt här?

                 
ni kanske undrar varför jag nu skrivit tre dagar i rad och inte frillan? och jag har en
väldigt bra förklarning till det. frillan är nämligen på en snabb resa upp till månen
för att hälsa på våra väldigt avlägsna släktingar.
tyvärr så finns det inte något internet i rymden än, så hon har inte kunnat blogga.
men oroa er inte, hon är snart tillbaka igen!

idag har jag bara varit inne hela dagen, eftersom det blåser ute :<
så jag underhöll mig själv genom att lära mig Kelsey på gitarr :]
den låten är massa bra :D ska lägga upp den här nere.
sen har jag varit duktig och städat mitt rum och satt upp fiina
rosa gardiner och en knallgrön lampa :))
nu ska jag äta pizza och godis, nomnomnom... och se film typ :>
shobidoo ♥
Metro Station - Kelsey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0