borta bra men hemma... regningt ;<


I'M HOME AGAIN!
jag har haft 14 superbestiga dagar i Sainte Maxime.
planet hem blev försenat för det regna så in i skåne (hähäh lite finurligt därja)
på planet fick vi se filmen valentines day, som jag redan sett en gång ;> fiiin var de (Y)
om en vecka börjar skolan igen ;< deprimerande. herre jöklar va snabbt detta sommarlovet har gått! kanske för att jag har haft väldigt fullt upp hela tiden. först konfaläger, sen konfirmationen, sen vandring & nu tillsist frankrike.

Hoppas alla våra läsare också har haft en fiiiiint sommarlov, för det är alla värda 8D

bilder kommer kanske senare, får se om jag har lust & hinner.

shooobidooo

Kommentarer
Postat av: catta

jag har haft det bra ;) fast det vet du ;p

2010-08-16 @ 17:45:03
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0