älva & fanny the movie!

                
tjenatjena! idag kom älva hem till mig och flummade. först gick vi ner och badade med min hund, men hon brydde sig bara om alla snygga hundkillar på stranden. så vi gick upp och lämnade henne och gick sedan ner till bryggan istället. på bryggan var det helt fullt med folk, men när vi kom så flydde alla. dom blev helt bländade av vår coolighet och trodde att vi spelade in en film om hur det är att vara cool. dom ville inte riskera att få spela töntar i vår coolingfilm, så dom stack. vi fick hela bryggan för oss själva och blev mycket nöjda! sedan gick vi och köpte glass och kollade när min kusin surfade för första gången. när vi hade tröttnat gick vi hem och spelade in en film :D och här kommer resultatet! vet inte om jag hinner blogga imorgon, ska på konsert och se amanda jenssen, the ark och the sounds på sofiero. jag har en mycket snäll mamma som har köpt biljetter dit ^^ ska bli jättekul att äntligen få se amanda jenssen live, hon har varit en förebild för mig ända sen hon var med i idol 2007 (: shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0