en finurlig dag ;>


nu har jag precis ätit en typ sen efterrätt :> det blev exotisk fruktsallad och mangosorbet som fick gästa min mage såhär sent på dagen. väääldigt mumsigt!

idag har jag annars inte gjort så mycket, var på väla och köpte en turkos skjorta att vandra i (ska ju dra den 23:e till fjällen och vandra). jäättefin är den.  min nya favorit (Y)
sen köpte jag och farsanbaloo också vandrarskor. nästan så intressant att det bör antecknas ;o

annars har det varit en seg dag i dag. har varit som en död sill heela långa dagen. men jag överlevde tillslut! :D woho.

nu har jag inget mer att skriva, så säger tack & adjö till alla små enhörningar i internetnätet ;> sov gott, sen någon gång (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0