frillan is back in town!


så var även lilla frillan tillbaka i bloggen.
har hänt mycket sedan sist, konfabilder & så kommer så småningom ;>

men nu är det  mitt i natten & lilla frillan ska sova sin törnrosasömn alldeles strax. därför ska detta inlägget inte bli någon bok, utan tänkte bara köra en nattvisning av en tröja jag fick av lillsyrran som kom hem från stadium sportscamp idag. hon hade fått den därifrån, "och råkat ta en för mycket". men jag vill gärna tro att hon ville va jättefinurlig och snel hest och ta en till mig ;> japp, det är min tro O.o

jättefin va ;$

nej nu ska jag sova, godnatt alla små daggmaskar 8D

btw ( ser ni hur lockigt mitt hår är? aaaaaaaargh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0