frillan's back 8D


aloha i bloggen.
nu är jag tillbaka igen, saknat mig?  hähähä klart ni har :D

jag har haft det jättebra. gick 8 mil allt som allt. 4 dagar inklusive en vilodag.
sen åkte vi till åre, bodde där i två nätter på en jätttefinurligt hotell med äventyrsbad & gym.
Vi åkte forsränning, jäklar va kul det var. och bäst som jag är trillade jag i vattnet i första forsen. hahahah guiden var inte snel 8>

sen andra dagen åkte vi zipline. sjukt kul var det också. man satt fast i en sele som hängde under en vajer. sen åkte man i 74km/h över en ravin. jisses vad snabbt det var. att ta första steget ut från plattformen, trodde aldrig jag skulle våga. men vågade gjorde jag, och är sjukt glad för det :D

snodde en bild från gooooooogle 8D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0