konseeeert :D ♥

                 
yeyewoawoa! konserten var gryym :D speciellt the sounds överraskade mig med att vara riktigt bra. har lyssnat på dem lite innan på spotify och sånt, men inte lagt så stort intresse på deras musik. men live var dom så mycket bättre, skillnaden var verkligen jättestor. dessutom kommer dom från helsingborg, där jag bor, och nu turnerar som utomlands :) dessutom har dom en snygg kille i bandet, ähähäh. han spelade både gitarr, keyboard och sjäng samtidigt 8D har markerat ut honom på en bild längre ner. dom drack öl, rökte och spottade på scen, men fan vad bra dom var! amanda jenssen var också sjukt duktig, men det visste jag redan (: har alltid älskat hennes röst, den är riktigt cool. the ark var också duktiga, men det är inte alls min typ av musiksmak. jag filmade asmycket från konserten men har inte orkat sätta ihop filmerna än. så dom kommer nog upp lite senare. här kommer bilder iaf :D imorgon sticker jag och frillan på tokio hotel träff, kommer bli riktigt nice! shobidoo ♥

amanda jenssen ♥





the sounds ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0