toko hotel träff 丰 :D

               
TH träffen igår blev riktigt lyckad! vid två tiden åkte jag och frillan till filbornaskolan där vi skulle samlas. vi hade typ aldrig varit där innan så vi var en aning förvirrade. vi såg inte ett enda litet th fan och blev rädda att alla typ hade glömt det eller nåt x> det fanns två olika ingångar och vid den ena stod en massa vuxna människor som vi tyckte såg väldigt farliga ut ^^ men sedan fick vi reda på att tove (som fixade så att vi kunde vara på filborna) och bjärn (hennes kille) hade gått bort till busshållplatsen för att leta efter två andra tjejer som skulle komma. sedan kom de tillbaka och vi blev lite lugnare, haha. det var en massa fans som i sista sekund sagt att de inte kunde komma, så vi blev bara sex stycken. jag, frillan, tove och björn var lika gamla tror jag, eller så var han nåt år yngre, och sen var det louise 1 och louise 2 som var 16 och 17 :) vi gick iaf in till "biosalen", den var faktiskt som en biosalong ;> där kollade vi på två th dvd:er, caught on camera och schrei :) tyvärr var frillan tvungen att åka hem efter det, när klockan var 5 ungefär. men jag ville inte hem än så jag stannade kvar med de andra. vi tog bussen ner till stan och köpte fika och satte vi oss i skuggan vid havet. sen satt vi där och snackade i evigheter om tusen saker. allt från bills olika frisyrer till korkade fjortisar och olika dialekter ^^ sedan var louise 1 och 2 tvugna att ta tåget hem, och då gick jag, tove och björn runt lite på stan. vi hade inget riktigt mål direkt, vi bara gick, haha. vi visade honom runt lite eftersom han bor i stockholm och aldrig varit i hbg. sen klockan 8 tog jag bussen hem :) tack alla för dagen, det var jättekul ♥
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0