fanzzii is back!

               
sådär ja, nu börjar mitt riktiga sommarlov ;) i torsdags kom jag och frillan hem från 10 dagarslägret på strandbaden. det lägret har nog varit något av det roligaste jag har gjort tror jag. trodde verkligen inte att det skulle bli så roligt, ett minne för livet helt klart ♥
dagen efter blev det genrep i kyrkan och dagen efter det (alltså igår) var det konfirmation :D det var faktiskt riktigt kul och nästan allt gick som planerat ;) sedan blev det konfafest här hemma och jag fick jätte fina presenter (: lägger upp en bild på dem sen. fick cupcake halsband, armband, lila skullcandy hörlurar, kamera (som jag fick i förväg för att kunna ha med den på lägret), pengar, konsertbiljetter. sen fick jag en present som jag nästan började gråta när jag fick den, och det var halsbandet med stjärnan. det är den stjärnan som bill har som tatuering på höften, och farmors kompis har lyckats göra den stjärnan till mig i silver ♥ jag har alltid älskat den stjärnan och tycker att den är så himla fin. fatta hur glad jag blev, dom är så sjukt snälla :D sedan fick jag även ringen jag önskat mig från cocoo.se som också är inspererad av bills tatuering. sjukt nice presenter :D
här kommer fem bilder från igår, shobidoo :D

presenterna :)


armbandet ♥


såhär glad var jag efter konfirmationen med kåpa och allt, haha 8>


jag med kusin (:


trött vovve efter festen :) ♥

Kommentarer
Postat av: catta

fina bilder och gullig bild på ziri :)

har samma armband fast i svart ;) eller likadant ;p

2010-07-11 @ 18:44:40
Postat av: Älva

:D:D



haha, jag och Karro leker paparazzi bakom dig ^^ aww.. söte Zurre

2010-07-12 @ 16:12:59
Postat av: laura :))

AAAAAAVIS AVIS AVIS AVIS AVISSSS!!!!! :[ Vad mycket presenter du fick och fiiiina var dem juue!! Jag är så avis på dina Tokio Hotel smycken och din kamera :( Men grattis!!! :DDD

2010-08-12 @ 11:41:49
URL: http://mummz.blogg.se/
Postat av: louise

amagawd! skullcandy :( avis här ja. överväger om jag borde konfirmerat mig trots allt :O ;)

2010-08-14 @ 15:59:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0