mögliga muffins och fanfics

               
jag vet att jag inte har bloggat på evigheter känns det som, men det är ju sommarlov ffs :D jag har iaf haft ett riktigt nice sommarlov än så länge. under de senaste dagarna jag inte bloggat har jag slappat, ätit alldeles för mycket glass, varit på nån massa rolig fest hos mina kusiner, varit på ett café och åt hur mycket kakor jag ville så att min mage sprack, klappat en fet gris, och så har emma bus varit här och vi åt ännu mer glass 8>

innan idag for jag till biblioteket för att hämta den senaste twilight boken som jag reserverat. Bree tanners andra liv, som jag inte läst än ;o inte okej! så det blir nog sträckläsning från och med nu ;) för er som inte visste det så är jag ett riktigt vampyrfreak, haha. team edward ♥ :D dessutom tycker jag att kristen stewart är en grymt bra skådespelare och jag älskar hennes attityd :) alla mina andra kompisar är team jacob, så jag blir ofta mobbad ;> på min lägertröja som vi gjorde på konfalägret skrev frillan "edward is bad shit!" och sen skrev adam "agreed" med en pil mot det frillan skrivit. dessutom skrev mårten jacob ftw! på tröjan också, då blev jag smått irriterad :< fast på frillans tröja skrev jag "edward är hetast", haha så det jämnar nog ut sig!

haha, gud vad jag är duktig på att helt plötsligt börja snacka om något helt annat! kanske ska hålla mig till ämnet; vad har jag gjort idag? aja, förutom hämtat boken så har jag köpt muffins. sen när jag skulle äta muffinsen så var äpplet i muffinsen mögligt -.- så jag fick slänga hela :< jag fick nästan lust att åka tillbaka med muffinsen till caféet och be henne som gjort den att ta en tugga. sen kom jag på att vi känner hon som jobbar på det caféet, så det var nog ingen bra idé.

efter det gick jag ut med vovven och nu sitter jag här och skriver på min th fanfiction :) för er som inte vet så är det en typ "följetong" som man skriver om t.ex ett band. alltså ska någon av bandmedlemmarna finnas med i storyn. jag vet att det finns liknande fanfics om medlemmarna i twilight t.ex.
iaf så kan man sedan lägga upp den på tokiohotelfans.se så att andra kan läsa och ge respons. så lägger man upp nya delar när man har lust. jag tycker det är askul eftersom jag älskar att skriva, och det är jättekul att läsa andras fanfics.
så om det är någon liten läsare här som har thf så gå gärna in och läs min. den heter "På andra sidan." och den handlar om... nää orkar inte berätta, ni får se själva! :D det här inlägget börjar bli alldeles för långt nu känner jag.
tycker denna bilden passade till allt twilight snack ;) shobidoo ♥

Kommentarer
Postat av: catta

haha fannzi är en busig unge ;p du skrev om edward på min tröja nu, jag sitter med den nu och det känns lite fejk med din mening ;p

vi ses <3333333333333333

2010-07-28 @ 09:26:47
Postat av: catta

fanzzii*

2010-07-28 @ 09:27:12
Postat av: K A R O L I N A

fyyyyyyyyy på dig fanny :O jag är också team edward! hur kunde du glömma mig? snyft

justeja, TEAM EDWARD :D:D:D

2010-07-28 @ 11:39:03
URL: http://kaaroliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0