vandring på g ;>


hallå filurer ;>
nu har catta dragit :C vi tog ett morgondopp i havet, det var kaaaaaaaaaaaallt. men vi överlevde :D
på kvällen igår så skulle vi ju kolla på the last song, men den funka inte. så vi laddade ner systrar i jeans 2, och kollade på :D hahahha omg detta klippet, dör x))



just nu håller jag på & packa, ska till fjällen imorgon och vandra i 5 dagar. kommer tillbaka den 28 juli, så alla vet det nu, bra (A)

skriver några inlägg som fanzzii kan publicera. så ni slipper mig inte helt, inte 8D ond jag är.

nu ska jag fortsätta packa & sen dra till kullaberg och snorkla. hoppas alla får en fiiin liten dag. shobidoo ♥

Kommentarer
Postat av: catta

haha älskar det klippet ;)

2010-07-21 @ 11:48:44
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0