CRANK


jag har upptäckt ett sjukt bra band! svenskt tillochmed.
bandet heter CRANK, och spelar precis sån musik jag älskar (Y)
de finns i halmstad och bandet grundades 14 december 2009. så det är inte så gammalt.
vet inte så mycket om de, förutom att de gjort fyra låtar. hittar inge fakta om de azum killarna.
såhär beskriver de sig själv "vi är inte snygga, men vi har jävligt roligt".  såhär beskrivs gruppen:
" CRANK satsar allt på energi, musiken är enkel och det är slagkraftiga refränger och ett jävla driv."

lyssna själv så ska ni få se att jag har rätt! jag har alltid rätt :D
ni får trycka på en för att pausa, för de går igång båda samtidigt. låtarna finns inte på youtube & inte på spotify ;< väldigt konstigt tycker jag.

UPPDATERING: jag (fanzzii) och många andra tycker det är väldigt irriterande när musiken sätter igång av sig själv på bloggar. så jag var tvungen att ta bort de två låtarna. jag antar att de flesta av er redan lyssnat på dem nu ändå (; om inte så är det bara att säga till så skickar vi en länk!


Kommentarer
Postat av: CRANK

Hej, fick din länk skickad till oss, kul och läsa, hoppas att du fortfarande gillar vår musik =), vi har nu släppt en fulllängds cd, finns på Spotify, i-tunes, last FM med mera...



Ha det bäst

CRANK



http://www.crank.se

2012-03-26 @ 14:06:52
URL: http://www.crank.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0