en smart arab, det är ju bara trams


hej hopp

idag är det soligt väder (Y) frillan & fanzzii blir glada som bara den då. jag hade t.ex på  mig mina turkosa shorts i stan med flugan & sys efter skolan. sjukt flummigt blev det tillsist x))

måste bara säga en sak, idag när iv hade typ nutid, så kom flugan & ba, frillan vad blir smart arab baklänges?
och jag ba? hähäh så jag fick skriva upp det och sen läsa det baklänges. och gissa vad det blev, jo bara trams. shit som jag flabba då (a)

matteprovet idag gick för övrigt relativt bra & på rasten gick jag, amanda, catta & hillevi upp till affären och handlade melontuggummi, sjuuuuukt goda de är alltså ;o

nej nu ska jag... hmm göra något annat.  hejdå hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0