finurlig dag


denna dagen har innehållit en massa roliga & finurliga saker.
kan börja med att berätta om idrotten. Man fick välja vad man ville göra, valfritt var det. men vi, jag, fanzzii, flugan, emma & hillevi kunde inte hitta på något roligt.
då fick någon, kommer inte ihåg vem det var, en azum snilleblixt om att vi kunde powerwalka. så det gjorde vi, eller ja "powerwalka". Bland annat så åt vi löv,  klättrade upp på en jordhög, vinkade till byggarbetare, klättrade upp på brunnar och gick under en motorväg. Sen när vi kom tillbaka till hallen  hoppade vi långhopprep. men eftersom jag är en sån feg liten stackare stod jag bara & snurra ;>

Sen tillbaka i skolan hade vi debatter. hahha omg som jag & flugan dog då. orkar inte berätta här men alla andra vet (A) känn er särbehandlade (Y)

Förresten, igår fyllde jag ju år (A) fick en maaassa fina saker, bl.a. en miljon smycken typ. Fick ett jäättefint armband av pöjkvännen, JETSET klocka, OCH ETT OBJEKTIV TILL KAMERAN!!!!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaaaah så glad jag blev då :D sen fick jag kläder & lite annat. Så tack så jääätttemkt för allt.
Den 17 juni sen, ska heela tjajjgänget dra till bakken och sen hem till mig för tjejmiddag. Så då kanske man får något fint då också (Y) Fanzzii har lovat att ge mig något galet så det ser vi framemot 8D


Kommentarer
Postat av: E

FIIIIIIIIIIN BILD ;O

2010-06-09 @ 20:50:43
URL: http://ciipcakee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0