lite bilder :)

             
hallihallå! :) sommarlovet kunde inte ha börjat bättre. dagen efter avslutningen
blev det grillkväll vid stranden i domsten med alla 9 tjejkompisarna.
väldigt mycket skratt :D speciellt när flugan skulle grilla sina bacon som bara
ramlade igenom gallret hela tiden ^.^

dagen efter det blev det tjejkväll igen, men denna gång hemma hos frillan för
att fira hennes födelsedag lite i efterskott :)
vi lagade tacos, och frillan, catta och amanda fixade en fin tårat med kiwi på, mums :D
sedan åt vi tacos, gick ner till bryggan där vissa av oss badade och åt sedan
tårta och sjöng vackert för frillan (y) av mig fick hon en ask med armband som börjar
lysa i olika färger när man knäcker dem. det var såna armband som jag hade med mig
på tokio hotel konserten och jag och frillan vinkade stolt mot bill hela kvällen, haha.
jag lägger upp lite bilder från grillkvällen nu från frillans kamera.
jag trodde att hon kanske själv ville lägga in dem, det var därför jag väntade. men nu
kommer några iaf :) jag är hon i gröna tights och frillan hon i rosa tröja :D shobidoo ♥









Kommentarer
Postat av: catta

hah, det var skoj ;)

2010-06-20 @ 10:19:23
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0