make th bigger!

               
detta är videon till projektet "make th bigger" som pågår på de flesta th-fanclubs i världen. tillsammans ska vi få Tokio Hotel att synas mer i media, på radio och försöka få folk att förstå varför vi gillar Tokio Hotel. självklart ska vi inte tvinga alla att lyssna på TH, men i stället ge alla en chans att faktiskt inse vilken musik Tokio Hotel spelar.
man har fått skicka in en bild på sig själv och skriva en liten text om vad TH
betyder för en, och sedan har Bélen (en av de ansvariga för projektet) satt
ihop alla bilderna till en video. denna video kommer alltså skickas till lite
olika radiostationer m.m i världen och även bl.a till MTV.

hihi, min bild är fjärde sist, "tokio hotel is the best thing that ever happend to me" ;)
jag gör inte detta för att jag har JÄTTE stora förväntningar över hur detta kommer förändra saker. jag gör det för att jag vill ge något tillbaka till dem för all den glädje de ger oss hela tiden :) detta känns som ett bra sätt att visa hur mycket vi uppskattar dem och deras musik ♥

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Min cpiga bild och text är med x)

2010-06-14 @ 09:27:59
URL: http://linneaamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0