random sms 8>


sitter här på stengolvet och sätter maskeringstejp på typ lister och eluttag eftersom vi ska måla om väggen. kan säga att det är sjuuukt jobbigt, plus att golvet är svinkallt och jag bara har shorts >.<
men blir lite uppmuntrad när man får azum sms från lilla flugan, bland annat detta:

då frågade jag om jag fick komma och hälsa på, för chinchillor är coola ;$ och då sa hon, jaao du får klappa de med :D då blev jag glad & reste mig från stengolvet och gjorde glädjedans. sen märkte jag att någon kolla på mig från gatan så jag satte mig ner igen 8D

nu ska jag fortsätta maskera (Y) shobidoo

Kommentarer
Postat av: catta

Nu har veckans blogg startat och gå in och kolla om er blogg kom med ;)

2010-06-15 @ 17:52:20
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: Älvaaa

hahahaha ^^

2010-06-16 @ 09:18:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0