regn regn regn & så lite mer regn.


idag har det regnat. Och regnat, och regnat. och sen har det regnat lite mer bara för att jävlas med oss.
då blev vi lessna och sprang och gömde oss i klassrummet.
där testade vi våra broar av glasspinnar tills de gick sönder. en bro höll för, hör & häpna, 21,5 kg.
OCH GISSA VAD VÅR BRAKA IHOP PÅ? JO 2,5 KG ;<

så det var inte snällt, inte snällt alls faktiskt.

imorgon har vi sovmorgon till 9, sen ska vi leka utomhus ändå fram till 12 och då slutar vi. då ska jag leka med fanzzii istället ;> om hon står ut med mig.

en bild på mig och några av mina pooolare flyger in. wiiie

detta var innan jag färgade håret brunt ;o

Kommentarer
Postat av: catta

hahah ;) vår höll 10,5 kg ;)

2010-06-12 @ 10:13:28
URL: http://alwayscatta.blogg.se/
Postat av: Älvaaa

en höll för 27,5 ^^ Vår höll för 12,5 (y)



Jag är en poolare (h) :D:D:D ^^

2010-06-16 @ 09:20:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0