snart sommarlov <3

               
ååh, bara två dagar kvar sen är det sommarlov! :D
försöker att inte tänka på att jag kommer slösa bort ungefär tre veckor av
sommaren på konfirmationsläsning och läger. hoppas jag överlever o.O
kommer hinna med en massa andra roliga saker iallafall, så det ska nog gå bra <:
aaah, jag är helt hyper inför lovet nu, kan inte tänka klart xP
fick iaf hem min nya iPod touch i förrgår. min förra blev stulen på skolan -.-
som tur är hade jag kvar alla låtarna på iTunes, så det var bara att lägga över
dem på den nya (:
här kommer en jättedålig webbild på iPoden, hahah. shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0