sooommar, sommar och sol!

                
halloj! 10 dagar kvar till skolavslutningen nu *happyface* :D
igår badade jag i havet för första gången i år. känns lite sent men det är
faktiskt inte mitt fel att sommaren kom så sent!
vid 6 tiden åkte vi och såg på nån uppvisning min lillasyrras klass hade.
sedan satt jag, catta och hillevi och kollade på när föräldrarna gjorde bort
sig på brännbollen, haha.

idag låg jag och stekte i solen i typ tre timmar, sen åkte jag till stallet.
vi red ut och badade med hästarna, mysigt :)
sen åkte jag hem och duschade och cyklade sedan iväg till viken med
pappa och åt på resturang. min lilla snart två åriga kusin var också där och
vi gick runt på upptäcksfärd och jag lärde henne hur man blåser maskrosor
på varandra. mycket användbart i framtiden, haha!
ååh, min rygg gör ont! vågar knappt kolla på den, ser väl ut som en
kräfta efter solandet :< nää, nu går jag och lägger mig. lägger upp nån bild
imorgon från en rapsåker jag blev fottad på för nån dag sen. shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0