mosmosmos :D

              
hihihih, frillan är sen 8> jag har lyssnat på paramore i snart två år xP köpte deras liveskiva och live dvd när den släpptes i november 2008 och sen dess har jag varit fast :) dock ligger th en nivå högre, det är därför jag snackar om dem hela tiden ^^ igår spelade paramore live på pier pressure festivalen i gbg, och hade inte vi haft våran fucking konfläsning dagen efter hade jag stått där och jublat igår ._.
aja, nog snackat om det, blir helt deprimerad nu ju :<

idag var det som sagt första dagen på konfaläsningen. det var inte alls så hemskt som jag trodde det skulle vara, det var faktiskt helt okej :) och vi fick pulvermos att äta, det är kärlek ♥
nu ska jag kolla på nån film familjen sitter och kollar på, hoppas den är bra :> shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0