WE SURVIDED!


kom precis hem från första konfaläsningen. och vet ni, VI ÖVERLEVDE! WOHO!!
var faktiskt helt okej. vi började med ett upprop sen körde vi en galet svår lek, som går ut på att man sitter i en ring. så börjar en och säga sitt namn. sen ska nästa person säga personen som var föres namn och sedan sitt eget. och av någon anledning hamnar jag alltid i den sista delen. Så jag får typ säga 14 namn. och jag ska komma ihåg vem som är vem också! svårt som tusan. blandar alltid ihop joacim, oskar och simon ;s

sen skulle man va 2 & 2 med någon man inte kände. och såklart så hamnade jag med oskar (tror jag det var). så skulle man typ fråga saker; har du något syskon? något husdjur? vad är dina intressen? blablabla osv. väldigt azum lek. fick reda på en massa saker hrrrm ,. han hette oskar (grattis!), gillade att spela fotboll och sitta vid datan, hade en lillebror, gick på kunskap och hade inga husdjur. vääldigt mycket saker med andra ord ;>
vi gjorde också en massa azum saker, orkar inte berätta allt nu 8D

nu sitter jag här och äter kladdkaka. meegha god är den. kan skicka en litenliten bit till någon riktigt finurlig person. sen ska jag, catta och sys,alias löv, gå ner och bada och köpa piggelin. loooooove♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0