här har vi uppdaterat minsann! (x


hmm har varit lite dåligt med uppdatering har jag märkt ;> 2bad.
men vetni jag och fanzzii har verkligen haft fullt upp. denna veckan började ju vår konfaläsning, så vi har haft lite och göra med den.
sen har solen besökt oss och konstigt nog stannat. så vi har varit ute och bättrat på solbrännan. fast i mitt läge blir jag bara röd, eftersom min ursprungliga hårfärg är typ röd/guld.

iförr går, så fyllde vår finurliga kompis emma 15 år! så grattis i efterskott emmis ;> så när hon kom till konfan på morgonen stod alla upp och sjöng för henne. hon sa att vi var dödens. borde vi vara rädda? 8D
senare sen dagen la vi såna gipsmasker på varann. fanzzii & jag blev torterade samtidigt, så vi låg och "sjöng" så gott det gick under maskerna. vi började med jullåtar, såsom pepparkakslåten. sen tyckte sys det blev fel för att de var sommar, så då sjöng vi idas sommarvisa, den blomstertid nu kommer & små grodorna. sen la jag till med monsoon också, men fanzzii fattade inte att det var den jag sjöng på så hon hakade in på ;<

igår då var vi i allerums kyrka hela soliga dagen.
vi tog bl.a. gruppbild och enskiltfoto. man fick ha såna konfirmationskåpor på sig! fatta läskigt det var. såg ut som en ängel typ ;s
såklart så fick fanzzii sitta ner medan jag fick stå >.< som vanligt.

och idag är det midsommar! wiiiie. gillar midsommaren, den är så glad och, typ rolig. tänkte faktiskt dansa små grodorna, men min pojkvän vägrade, så jag dissa det ;< hade verkligen sett framemot det!

hoppas ni får en azum midsommar, för det tänker jag ha!
lägger in bilder sen, shobidoo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0