kladdkaka ♥

                    
förlåtförlåt för att jag varit väldigt off de senaste dagarna. men det har faktiskt varit midsommar, plus att lägret börjar på måndag och jag har varit tvungen att packa. detta kanske är mitt sista inlägg innan lägret som varar i 10 dagar + två dagar med genrep och konfirmation. jag antar att dom inte kommer ha något internet på lägret och ärligt talat ska det bli ganska skönt med en bloggpaus. kanske lyckas få tillbaka mig blogglust efter lägret? hoppas det!

nu sitter jag här och äter kladdkaka som min söta lillasyrra har gjort ♥ jag gillar
kladdkaka :> igår visade hon mig ett jätteroligt klipp på youtube som jag skrattade
åt hur länge som helst. sen gick jag in på deras youtube kanal och såg att de har
30 olika avsnitt, då blev jag glad som en räka!
klippen heter "jag har fått nog" och varje avsnitt handlar om något nytt som de har
fått nog av. efter att ha sett alla 30 avsnitten inser man verkligen hur bra
skådespelare de faktiskt är. de spelar allt från schtekare till emo till bög och
mamma, pappa, småbarn, allt! de är så sjukt roliga och lever sig verkligen in i
rollerna, det är det jag tycker är roligast med klippen :)

bara för att jag är så snäll så lägger jag upp mina favoriter här på bloggen nu.
så ni klarar er utan min bloggning under lägret ;)

här kommer den första som handlar om spice jem, en jättebra tecknad film!
åh titta! en astihuskilus fuskimus! :o HAHAH


och denna, hahah. älskar när han säger tyst till han med tidningen xD


och "hasses filmklubb" såklart! älskar verkligen början på denna, när han säger grinchen :D

finns en massa fler bra, t.ex när en schteekare blir bästis med ett emo och när tre barn
leker med schleich hästar! gå in på deras kanal och kolla! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0