blad är inte gott! :o

              
halloj :D idag när jag och frillan gick hem från skolan var vi så hungriga att vi åt blad.
det var ingen bra idé, dom var beska och äckliga och då blev vi ännu hungrigare :<
så vi bestämde oss för att dränka dem i bäcken. men vi orkade inte gå ner
för den branta backen, så vi kastade dem uppifrån stigen.
ingen av oss var speciellt bra på att kasta så bladen hamnade på kanten,
då blev vi ledsna och bestämde oss för att aldrig mer äta blad.
men vi kommer antagligen göra det igen nästa gång vi är hungriga,
blad är ju liksom det första man tänker på när man är hungrig!
när vi kom hem till frillan fixade vi vår tillfälliga header,
så att vi nu äntligen kan öppna vår blogg :D
det kommer en finare header senare, när vi tagit bättre bilder, höhö.
vi vill ha somriga bilder för vi gillar sommar ;o och körsbär!

nu tänker jag lägga in en bild som jag tog när jag var på monki, ser ni kassa tjejen?
gör ni inte det är ni blinda med tanke på den väldigt diskreta ringen runt hennes huvud.
iaf så blev hon jättte arg på mig när jag tog bilden och tvingade mig att ta
bort den, men lömsk som jag är så jag låtsades ta bort den.
så anledningen till att jag lägger upp den här bilden är för att hämnas på henne
genom att sätta en varningsring runt hennes face, den värsta sortens hämd! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0