jag har inte kul :<

hej igen, fanzzii här nu då :)
jag sitter här vid datorn och har jättetråkigt, så då kan jag ju skriva några rader :))
På tv:n är det let's dance och det gillar inte jag.
Tröttnade på det programmet efter tre gånger ;<
Imorgon exakt klockan tio tänker jag åka in till stan och köpa New moon som släpps då :D
Så det blir ingen sovmorgon för mig fast det är lördag :<
Sen på onsdag hade jag och frillan tänkt göra någonting åt vår header, höhö.
Det blir säkert jättefint :)) Sen blir det nog lite th dvd också, det är vår hobby 8>
Synd att inte bill är med i New moon, han passar som vampyr :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0