franska, banan och världens bästa rubrik!

                       
Hellu där. Jag är ledsen nu, för imorgon ska jag & fanzzii ha franska prov och det gillar vi inte. Vi tycker att franska är ett väldigt onödigt ämne. jajjamän, så kan det gå. Jag sitter och vöer på glosboken nu, tycker den sidan är riktigt taggad (y) vi har 153 glosor till imon på provet ;o det är läskigt mycket... nästan så man blir rädd! ajja, nu ska jag fortsätta försöka plugga de små läskiga glosorna & sen ska jag iväg på träning. Det gillas däremot 8>
Ha ett bra liv


Kommentarer
Postat av: catta

hahaha ;P

håller med frida , världens bästa rubrik *not! ;P<33333

2010-03-26 @ 20:45:24
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0