helge helg

                  
gokväll i bloggen. frillan här alltså. hmmm . jag tänkte ju berätta att vi hade sett "life of brian" i skolan, men fanzzii var tydligen vääldigt egoistiskt och snodde min idé! mycket taskigt.. så jag får väl berätta något annat då. Som att jag hade en helgehandduk på idrotten och att jag tyckte det var väldigt häftigt! Helge & jag blev faktiskt väldigt goda vänner. och nu är det påskislov och det tycker jag om. fanzzii & jag ska klä ut oss till påskkärringar och gå runt och tigga godis. fast jag äter inte godis, så fanzzii får ta allt mitt. Istället kommer jag tigga körsbär (y) Jag har kanske glömt att säga det, men jag och fanzzii är ju fortfarande sorkar, oooops!
 Höhö och här kommer en myskobild på mig, bara för att jag vill härma fanzzii, mowhahahah!


Kommentarer
Postat av: catta

den andra sötisen på bild ;P<333

2010-03-26 @ 20:48:28
URL: http://alwayscatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0