sims, nattchatt & något mer

             
Hajhaj där. Här sitter jag med msn på den coola laptopen och spelar sims på den stationära.
hheh jag gör en jättefin familj med två emobarn som ska bli kära & blablabla... jäättekul!
Sen har jag laddat ner en massa möbler och saker, bara för att jag är så sjukt duktig & taggad. hehe jag har inte spelar sims på två 4 månader, och så nu plötslig, wiiiiiiiiiiie! höhöh läskigt.
Och nu sitter jag här o är jättetaggad på skype & snackar med nerd på gamecenter (y) hehehe det är nördigt om något, tur att fanzzii och jag inte är såna nördar då hade vi inte suttit här och skrivit en massa flummiga inlägg. Yäääy!
 Och samtidigt som jag sitter här mitt i natten tittar jag på den coola terroristen achmed! så grymt kul, heheheh. han påminner om mig litegrann 8>
 Här kan ni besöka honom iallafall, då blir han glad ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras kanske inte)

Bloggisch namn? om du har nåt ;o

Skriv nåt kul, eller skriv inget alls 8>

Trackback
RSS 2.0